CM Beweegcampagne.
Met de slogans ‘Winkelen is powerliften, mand per mand’ en ‘De trap nemen is de Everest beklimmen, stap voor stap’ lanceerde de Christelijke Mutualiteit (CM) afgelopen juni 2019 hun nieuwe beweegcampagne. CM vroeg Sylvester een leuk concept uit te werken om de actie onder de aandacht te brengen van de regionale pers.
Samen ontwikkelden we de ‘Beweeg-O-Mat’, een bijzonder levendige ticketautomaat. Die gaf in ruil voor een kleine fysieke inspanning, een gratis treinticket. De ‘Beweeg-O-Mat’ ging op twee dagen op tournee langs vier grote Vlaams stations.
De originele actie kreeg ontzettend goede coverage in de lokale pers. Radio 2, Het Laatste Nieuws, Metro, Belga, VRT NWS, Het Nieuwsblad en televisiezender AVS brachten een reportage over de actie. Een mooie return on investment, waar we met veel plezier op terugkijken.
Specifications
- Klant
- Christelijke Mutualiteit (CM)
- Type
- Publieksevenement
- Jaar
- 2019