bedrijfsevenement.
BEDRIJFSEVENemenT ORGANISEREN: WE LOVE IT WHEN A BRAND COMES TOGETHER
U geeft de strategie aan die achter uw bedrijfsevenement schuilt. En wij vragen u om alles met ons te delen.
De ene wat-vraag tuimelt over de andere waarom-vraag. Want het is essentieel dat uw bedrijfsevent méér is dan een opeenvolging van wow-ervaringen. Het moet een beleving worden die de boodschap van uw bedrijf versterkt. Dus moeten we perfect weten waar u naartoe wilt.
BEDRIJFSFEEST ORGANISEREN: ALTIJD MET EEN DOEL
Wat het oplevert als u in zee gaat met Sylvester? Een integrale, maximale ervaring. Maar met het oog strak op de bullseye gericht: de marketing-, HR- of communicatiestrategie van uw onderneming aanvuren. En uw klanten, teams of product in de schijnwerper plaatsen.
Hoe we dat doen? Dat bepaalt u. Want het traject van uw event bekijken we vanuit de meest optimale customer experience – en de beleving die daaraan wordt gekoppeld. Sylvester plant, coördineert en organiseert uw:
klantenevents – productlanceringen – jubilea – personeelsfeesten – opleidingsevents – infotainment-shows – management off-sites.
“ZEER AANGENAME SAMENWERKING, RESULTEREND IN PROFESSIONEEL GEORGANISEERDE EVENTS”
“Sylvester heeft ons al een paar keer bijgestaan met de organisatie van het avondevent op de Materialise World Summit – een internationale conferentie voor tussen de 500 en 1000 professionals uit zowel de industriële en de medische sector. De samenwerking met Sylvester verloopt altijd zeer aangenaam: ze luisteren naar onze ideeën, begrijpen onze waarden en onze organisatie, komen met creatieve voorstellen, vertalen het in een perfecte praktische uitvoering, blijven binnen het vooropgestelde budget, denken mee, zoeken oplossingen voor de onverwachte uitdagingen, zijn altijd beschikbaar en zeer hulpvaardig.”
– Nele Motmans, Materialise NV
FULL-SERVICE ORGANISATIE VAN BEDRIJFSEVENTS
Wat u krijgt: een zinderend event dat een onuitwisbare indruk nalaat. Waar jaren later nog over gesproken zal worden. En dat sprankelt van creativiteit en marketingknowhow.
Wat u niét krijgt: een vermoeiende rompslomp en vervelende losse eindjes. Daarin zijn we duidelijk: onze teams nemen alle kleine details en alle zorgen voor hun rekening. U gaat met ons rond de tafel zitten, wij doen de rest – in voortdurende afstemming met uw mensen.
Die totaalaanpak omhelst heel wat. Zo ontfermen we ons over:
de uitnodigingenlijsten – de inschrijvingsmodules – de eventwebsite – de wervingscampagne – het event zelf – de logistiek, de catering, licht en geluid – de bedankingsmails achteraf – de aftermovie – social media extensions
KORTOM, ALLES ONDER ÉÉN DAK VOOR UW BEDRIJFSEVENT?
Organiseer het met Sylvester en krijg een memorabele ervaring die uw bedrijf versterkt in alle opzichten. Contacteer ons!